منو
  • ابزارهای 3بعدی وگرافیکی
  • بهینه سازی موتورهای جستجو محمد زند

ابزارهای 3بعدی وگرافیکی

ابزارهای 3بعدی وگرافیکی: ابزارهای 3بعدی وگرافیکی

ابزارهای 3بعدی وگرافیکی

Panorama

این سرویس یک فضای رایگان آپلود عکس تا 2گیگ می باشد که پیشرفت زیادی نداشته وشرکت گوگل آن را به فراموشی سپرده است این سایت به زبان فارسی در دسترس می باشد در پانورامو نوشته شده: برای خودتان نقشه ای جدیداز جهان ایجاد کنید عکسهای تان را آنجائی که گرفته شده اند روی نقشه مشخص کنید.عکسهاو مسیرهای سفرتان را به دوستانتان نشان دهیدعکس هایتان را به راحتی دسته بندی ومدیریت نمائید حجم هر عکس ارسالی نباید از 5 مگابایت بیشتر باشد شما می توانید بااین سرویس عکسهای تان را در گوگل ارث ببینید و مکان گرفتن انرا نیز مشاهده کنید. برای همین عکسهایی که کمتر از 500 پیکسل طول وعرض داشته باشن مورد قبول نمی باشند – عکسهایی که حجمشان به دلیل کیفیت پایین کمتر از 100 کیلوبایت باشد مورد قبول نمی باشند .


Google Upload Video

شمامي توانيد با استفاده از اين سرويس فايلهاي تصويري خود را آپلود كنيد ولي اجازه نداريد فيلمهاي غيرمجاز – مستهجن را بفرستيد .


 Google Warehouse

اين سرويس با طراحي هاي سه بعدي از آشپزخانه هاي مدرن گرفته تا ساختمان ها –ماشين ها و حتي برجهايي با طراحي نوين امكان ديدن طرح واقعي روي نرم افزار گوگل ارث را ميسر مي كندبه اين صورت كه شما اول بايد فايل مربوطه را دانلود كنيد بعد در نرم افزار گوگل ارث وارد كنيد سپس طرح واقعي آن را ببينيد.


Google Sketch up
 
گوگل با ارائه این نرم افزار به دنیای سه بعدی و طراحی قدم گذاشته است شما می توانید با این نرم افزار یک طرح از خانه آینده خود کشیده و از آن لذت ببريد. تا کنون 7 نسخه از این نرم افزار ارائه شده که آخرین نسخه در ویندوز ویستا و سیستم عامل مک کار می کند و در زبانهای انگلیسی – آلمانی – ژاپنی – ایتالیایی – فرانسوی – اسپانیایی عرضه شده این نرم افزار رایگان می باشد.

 

Google Picasa

اینم از سرویس به اشتراک گذاری و آپلود عکس گوگل ازسرویس هایی مثل فلیکر یاهو یه کمی عقب مونده امیدوارم زودتر جاشو بین کاربرانش بدست بیاورد.

25 نظر

  • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

    ارسال آرشیو محتوا

    • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

      محتوای ارسالی از آرشیو 1393

به صفحه اول خوش آمدید